Maysaamoms5 2’lı testim temiz çıktı doktor haftaya gel 4lu tarama yapıcam dedi onda neler yapılıyor acaba ? Gereklimi
tuugba Maysaamoms5 aynısı bencede gerek yok bu arada ben ikisinide yaptırmadım ikinci hamileliğim ilkinde hepsini yaptırmıştım
hayalperest2310 Maysaamoms5 bence temizse gerekli degil ben sadece detaylıya girmeyi düşünüyordum doktor üçlüyü yaptırdı
usenmedimyaptimbirvelet tuugba bu benim ilk hamileliğim ne ilaç kullandım ne de ikili üçlü yaptırdım gerçi doktorumda demedi yapalım diye acaba haftası erken diye mi 24 haftalık
denizarenmom usenmedimyaptimbirvelet nasil ya ikiliyi yaptirmadi mi onu gectim detayli zamanida gecmis e hadi bunuda gectim hic vitamin vermedi mi?
tuugba usenmedimyaptimbirvelet 24 hafta ikili ve üçlü İçin erken bir hafta değil geçmiş bile zaten sonucu da yüzde yüz dogru değil dedi doktorum rabbim cümlemizi sağlıkla kavuştursun yavrumuza iyikide yaptırmamışsın 😁
Asyabuse 2li temiz çıktı sonra yapalım mı dedi doktor bir şey çıksa da aldırmayı düşünmüyorum o yüzden istemiyorum dedim. 2li temizse 3lü 4lü biraz para tuzağı gibi geliyor açıkcası. Bu hafta detaylıya giricem inşallah
Maysaamoms5 Asyabuse yani kuzum bebekte bir problem var veya yok aldıracak tabikide değiliz öyle bir günaha girmem de doğruluk olanıda yok bu defa bişey çıktı diyelim dicem keşke yaptırmasam lafı olur başkana bişey yok ne gelirse Allahtan
usenmedimyaptimbirvelet denizarenmom detaylıya girdim vitaminde verdi ama almadım ilk zamanlar fokik asit kullandım başka kullanmadım
Maysaamoms5 yaasemin normalde zaten özele gidiyorum canım ne kadardır ki acaba ? 2 lı temiz çıkıyorsa verdiğim tarihte gel 4lu test yapıcam diyor
Muallimelif Maysaamoms5 Bu testlerin güvenirliği %100 değil, dörtlüyü genelde hiç yapmıyorlar. Sizin ki daha çok para için yapmış gibi geliyor bana 😏
yaasemin Maysaamoms5 bizim de ikili temiz çıktı ama her ihtimale karşı 4 istedi bizde yaptık ama bizim ilk gebeligim sorunlu olduğu için istedi bizden yoksa 2 li temiz ise istemiyorlar başka 185 tl vermiştik 4 taramaya 2 liye 140 idi
usenmedimyaptimbirvelet Maysaamoms5 neyse artık 😂😂 rutin kontrollerde ve detaylıda görüyorum bebişimi