Gucluanne GamzeCan ben hissediyorum 16da başladı ama benim ikinci gebeliğim bu . İlkinde belki geç hissedilebilir. Acele etme sağlıklıysa başlar o da hissettirmeye 👼🏻
GamzeCan Pepito bende bugun öğrenicem insallah cok sağoll🌸 Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsinnn💕
guliz35 Aysen971 10 mart 40. haftam ve 17 subattan itibaren dogumu beklemeye baslayabiliriz dedi dr um😊