GamzeCan Merry44 yaa bende de cok hafif hisler var ama daha adını koyamıyorum umarım bi an önce gücleniir😀
33NAZ GamzeCan çok hareketli olduğu için baskı yapıyordu sancı artmaya başladı o yüzden gittim hastaneye :) ntsye bağladılar sancımı ölçtüler sonra serum ve iğne vurdular
Alyam5201 GamzeCan 17+3 üm hareketlerini bir iki defa hissettim bu aralar pek hissetmiyorum cinsiyetinede sastım kaldım ilk zaman doktor erkege benziyo dedi sonra gittim göstermedi en son gidisim %90 kız dedi bakalım artık detaylıda ne cıkcak
GamzeCan Alyam5201 hadi yaa bu yanılmalar cok kötü aslında hic söylemeseler kesinlesmeden daha iyii. Ama umarım gönlündeki cinsiyet olur🌸
Alyam5201 GamzeCan eli ayagı düzgün saglıklı olsunda farketmez canım ya insan sadece merak ediyor ona göre yavas yavas hazırlık yapmak istiyorum sabırsızlanıyorum allah hepimizin gönlüne göre versin 😍😀
GamzeCan Alyam5201 haklısın canımm😍 ya sanki benm göbis kücülmüş gibi geliyo bana bebisim iyidir dimi😏
Alyam5201 GamzeCan benimde bazen cıkıyo hiç olmadıgı kadar bazende kücücük kalıyo ama cok sükür saglıklı normal bu tarz seyler telaş yapma
Sibel_49 GamzeCan amin canım benim inşallah. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hepimize 🙇♀️💃💃
Sibel_49 GamzeCan he valla 21 hafta ama hala göstermemiş kendini minnoşum 😃 utangaç teyzesi utangaç 😂😂
Sebahat42 Bizde 16+4olduk.cınsıyetını daha ögrenemedık ama ayın 24 de randevumuz var inş.ögrenırız.bugunde saglık ocagına kontrole cagırdılar.rabbım herkezın yavrusunu korusun içinde benım yavrumuda.salıh evlat olsunlar inş.
Gulsum50 GamzeCan 17+2 oglusum cinsiyetini 16inci haftada ögrendik. 12 13. Haftadan beri hissediyorum. Tabi suan daha belirgin
Pepito GamzeCan bende 18+3 olduk oğluşumla hareketlerini hissedyrm bazen pıt pıt bişeyler oluyor 12 haftalıkken öğrendik cinsiyetimizi 😁😊👶darısı size
GamzeCan Pepito bende bugun öğrenicem insallah cok sağoll🌸 Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsinnn💕