Tüp bebekle ilk deneme de hamile kaldım.Şu an 37.haftayı doldurdum bebeğimin pozisyonu uygun olduğu için normal doğum yapabileceğimi söylüyor doktorum.Tabi
Ki son ana kadar belli olmayacaktır ama herşey yolunda giderse neden normal doğum olmasın ?Bu bebeklerin döllenme yöntemi dışında diğer bebeklerden bir farkı yok gelişimlerinde bir sorun olmadığı sürece.