Gozde5 selam ben tüp bebek ile hamile kaldım sezeryan ile 38. Haftada doğurdum. Tüp bebek değerli gebelik sayıldığı için normal doğum önermiyorlar bütün riskleri önlemek amaçlı. Doktorlarım o yüzden sezeryan dediler. Birse tüp bebekte bebek gelişimi daha hızlı olduğundan biraz daha iri bir bwbek oluyor normale göre. Bebeğim doğdu çok şükür şuan 2 aylığız