Tospikannesiiiii ben de gece suyum geldi daha sancı falan yok ilkide öyleydi gittim 1 2 cm açıklık hayal kırıklığı oldu tabi bende sabaha kadar sancı bekledik en son 4 açıldı sonra yine suni aldım bende🙄 bende söyle zorlandim bıranda acilmam oldu ve çok sancilandim çok bağırdım ilkinde bagirmamistim bı bebek cikarkne bagirmistim. Bunda ayyy çok sancilandim. İkinci benim için şöyle kolaydı hızlı ilerledi acilmam ve doğumhaneye aldıklarında 3 4 ikinmaya doğdu çok şükür. Kesi fakan oldu mu senin