Leyla1938 Hanımlar bebisiniz sarılık oldumu. İlk bebeğim olmamıştı. İkinci bebeğimde oldu. doktor kontrolünde hafif bir sarılığı var dedi çok önemli değil dedi. Acaba kaç günde geçiyor pazartesi söylemişti daha geçmedi
Mavisperi Leyla1938 benim oğlum 6 gün kuvezde kaldı ama asiri yüksekti 25 olmuştu bol bol.emzir sana tavsiyem pekmezi sulandirip ic
Ozlm0916 Leyla1938 benimkide oldu dogduktan 5 gün sonra 16 bucuk olmuştu 1 gece mavi ışık altında kaldı
Tospikannesiiiii Leyla1938 benim de ilk bebegim olmuştu şuan ki olmadı canım çogunlık oluyor zaten bol bol emzir atıcaktır
Leyla1938 Mavisperi öylemi geçmiş olsun bütün vücudundami vardı bizim vücudunda pek yok yüzünde var. Emziriyorum bir kaç gün daha bekleyin geçmezsr götürüyim bende doktora
Mavisperi aliss sarilik idrar yolu enfeksiyonuda yapıyormuş onun için 6 gün kaldı ayrıca şu ve tuz kaybı olmuş prematüre bide hepsi birbirini tetikledi iste
Leyla1938 Busssssra 6 ay ilk defa duydum. Hastalık olmasında tabi nezaman geçerse baya uzun sürmüş siiznki
Melo21 Busssssra yaa bizde 1,5 aylığız anne sütü sarılığımız var.. o kadar uzun sürüyor mu gerçekten 😧 ???
Mavisperi Leyla1938 bide kan dan baktirin biz götürdük ateş ölçer gibi biseyle baktı yok bisey dedi gönderdi halbuki tehlikeli boyuttaymis içimiz rahat etmedi başka bir hastaneye götürdük çok ciddi boyutta dedi direk yatis verdiler
Busssssra Leyla1938 yani doktor anne sütü sarılığı dedi ilk zamanlar fototerapide kaldık 1 gece daha uzun sürünce doktor kapsamlı bir test istedi hepsini yaptırdık hiç bir sorun çıkmadı ve anne sütü sarılığı yani rengi sarı olur bu uzun süre de sürer korkmanıza gerek yok dedi ve 6 ay sonra kendi rengine geldi 🙈
Leyla1938 Ozlm0916 valla bakayimda geçmezse bende bı goturcem. 10 güne falan geçer diyorlarda bekliyorum bakalim
Leyla1938 Tospikannesiiiii inşallah ya sabah daha sarı gibi oluyor gün içinde hafifliyor. Sende doğum yaptın mı🥰
Elisam123 Leyla1938 hafif sarılık evde beslenmeyle geçer önemli değildir bol bol emzir istersen mama takviye de yapabilirsin 1 haftada atlatır benim bebiğim kan uyuşmazlığına bağlı sarılık olmuştu yenidoğan da yatmışti bi süre
Leyla1938 Elisam123 inşallah canım emziriyorum valla doymuyor mama da veriyorum. Bir hafta oldu hemen hemen insalalh bir kaç güne gecer.
Ebruli91 Leyla1938 bol bol emzir canim emmiyorsa sağ sutunu mutlaka ver 30 40 cc ne çıkarsa ben öyle yapıyorum.
Busssssra Melo21 yani süreye çok dediniz bende bi şüpheye düştüm acaba daha mı az sürmüştü diye fotoğraflara bakayım dedim telefonumu değiştirdim tarihler doğru da değildir 🙈 ama sanırım o kadar uzun sürmüştü ya biz bi süre sonra artık öyle kabul etmiştik hatta
Leyla1938 Tospikannesiiiii yaa aynı gün mu doğum yaptık acabaa. Kaçıncı hafta doğdu biz 38+0 erken geldi 🙈 27 Ekim de 29 ekim.olsaydi diye istedim ama bekleyemedi🤭
Tospikannesiiiii Leyla1938 ben 40 da dogurdum canım suni aldım 4 cm açıklık vardı benim 28 Ekim 1 gün sonra dogurmuşum senden 😍 bende 29 istedim ama doktorum yokum dedi o yüzden 28 inde yattım
Tospikannesiiiii Leyla1938 senin de 2.dogum galiba benim de öyle ben bunda daha çok zorlandım ilkinde hiç bişi anlamamıştım çok kolaydı