hamisebe Kzılar bende 11+3 üm bu haftalarda kasık ağrılarınız oluyormu ? Bu sabah 15-20dk süren kasık ağrrım oldu sanki adet olacakmışım gibi
hamisebe Zeyneb99 normal olduğunu biliyorum ama yinede sormak istedim çnkü bi arkadaşım 18de kasılmalar başladı sancıları var oyuzden
Umutlu2272 Bende bugün gittim doktora 15+2 yim. Büyük ihtimal kız dedi. Ama burdaki yorumları okuyunca tereddüte kalıyorum. Benimde içime hep kız doğuyordu.
Pepito tucaleyne 12 haftada erkek olduğunu öğrendim şuan 18 haftalığız hala oğlumuz olacak 😁😊🙏 degişmedi
Harunnisa tucaleyne yok sadece renkli olmuyor mesela benim gittigim devlette detayli siyah beyazdi ama bazi ozellerde cogunlukla renkli oluyormus
Azrazerin Emooss siz 12 haftalıklen çıkıntıyı gördünüzmü bizde de 12 de %70 dedi dün tekrar gittim 13 bitti %100 ama her ihirmale karşı kimseye söyleme bekle dedi ama çıkıntı biraz uzundu yani gördüm ben
Emooss Evet çıkıntıyı gördük ama eğiliyo gibi dedi doktorumuz o.yüzden kıza dönüyo gibi dedi. Inşallah 2 hafta sonra netleşir