Zynp-1 Gizomemo ben 3 gün sonra yapmıştım ama doktorlar erken diyo 10 gün bekleyin diyor ama kimse beklemiyodur:)
Ligarbawood Gizomemo adetime 10 gün kala açık pembe leke görmüştüm devamı gelmemişti ve aşırı ağrım vardı her an adet olacakmışım gibi adetimden 10 gün sonra da hamile olduğumu öğrendim geç döllenmeydi
Gizomemo Ligarbawood bende adetime 6 gün kala açık pembe leke geldi ağrı coktu dün şuan bişey yok valla hayırlısı bakalım bizde istiyorux çünkü Rabbim bebiş isteyen herkesin mutlu haberi müjdeyi versin amin🤲
Ligarbawood Gizomemo amiin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bizlere de hayırlı hızlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşAllah🤲🏻❤️
sacmalamakizim Gizomemo olabilir canım evet benim adete 3 gün kala pembe leke gelmişti bir kere ama siyah leke gelmedi belirti olabilir en azından onun dışında ağrı var mı?
Zehraumut Gizomemo kuzum Balıkesir merkeze gidebilirsen eğer Atatürk şehir hastanesine git tuğba seçkin keçecioğluna git karı koca aynı ordalaşr odaları karşılıklı çokta iyi doktorlar
Zehraumut Gizomemo anladım kuzum gidersen görürsün o hastane çok iyi ya dediğim doktorlar da anlayışlı brn ilk gebeliğimde Tuğba hanıma gidiyordum oda hamileydi sonra o doğum yaptı eşine devam ettim o hastene de doğum yaptım Mehmet bey odama kadar gelip ilgilendi benimle normal doğumdu ben acıdan beni sezeryana alın demiştim kızmıştı bana gayet iyi gidiyorsun die ne günlerdi ya keşke orada olsamda o hastaneye gidebilsek buranın doktorları ayı gibi
Gizomemo Zehraumut aslında bizim iki aile de skintili onlardan uzaklaşmak istedik balikesire geldik eşimde bende çalışıyorum eşim Maraşlı benim aile istanbul
Nuur2124 Gizomemo daha önce olmuş muydu sizjn böyle bir durum bu ay benimde ilk kez oldu , yumurtlama günümden normal regl günüme kadar , regl gunumde 1 gün sürdü ertesi gün beyaz bir çizgi ve kahverengi leke var anlayamadım ne olduğunu ..🤦
Balahatunn Ayni seyi yasiyorum su an. Carsamba gunden beri kahverengi pembe lekelenme var. Adet gunume 1 hafta kala basladi lekelenme. Kasik agrisi var. Yarin test yapacagim ben de
Balahatunn Gizomemo malesef negatif cikti. Sabah cok koyu bi akinti oldu. Karnim da cok agriyor. Hayirlisi
_fatmanur0 Bende de aynı şeyler olmuştu normal adet tarihimden 5 gün önce pembe leke ile başlayıp sonrasında pıhtılar halinde devam etmişti. Ben ilk başta reglim bu ay az oldu diye üzerine düşmedim ama sonraki ay 7 gün gecikmişti test yaptım iki koyu çizgi çıktı öğrendiğim de 1 buçuk aylık hamileydim. Polikistik over sendromum olmasına rağmen hiçbir tedavi olmadan hamile kaldım. Şimdi 15+2 günlük hamileyim. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻