Gizomemo Kizlar bisey sorucam Dün pembe akıntı geldikten sonra iç camasirima iki kere geldi ondan sonra tuvalet falan yaparken gözükmedi peceteyle sildigimde siyah pıhtı gibi bişey geldi iki üç tane normal mi hamile kalmadan önce sizde de oldu mu belirti mi yani
Ligarbawood Gizomemo adetime 10 gün kala açık pembe leke görmüştüm devamı gelmemişti ve aşırı ağrım vardı her an adet olacakmışım gibi adetimden 10 gün sonra da hamile olduğumu öğrendim geç döllenmeydi
sacmalamakizim Gizomemo olabilir canım evet benim adete 3 gün kala pembe leke gelmişti bir kere ama siyah leke gelmedi belirti olabilir en azından onun dışında ağrı var mı?
Zynp-1 Erken adet olmuş olabilirsin canım açık pembe ise gebelik olduğunu düşünmüyorum yerleşme kanaması diye bir şey var koyu kahve oluyor birkaç damla şeklinde 3 5 gün önce o mu acaba dedim ama açık pembe diye hatırlamadım bi araştır
Gizomemo Nis ay inşallah 4 yıldır bekliyoruz valla 2 yıl önce her ay test yapıyordum artık psikolojik olarak
Gizomemo Nis bişey daha sorucam bu yerleşme kanaması pembe akıntı halinde kaç gün sürüyor veya saat biliyor musunuz daha 22 yaşındayım ablam vardı doğum yapan ama utandigim için soramadım şimdi 3 yıllık evliyim annemlere bebek müjdesi vermek istiyorum artik
Nis Gizomemo rabbim gönlüne göre versin iyi düsün hicbir zaman neden olmuyor deme olacak diye düsün bilinc altına güzel seyler gönder Alllahın izniyle olur
Nuur2124 Gizomemo daha önce olmuş muydu sizjn böyle bir durum bu ay benimde ilk kez oldu , yumurtlama günümden normal regl günüme kadar , regl gunumde 1 gün sürdü ertesi gün beyaz bir çizgi ve kahverengi leke var anlayamadım ne olduğunu ..🤦
Gizomemo Esra34216 bilmiyordum normalde İstanbul’da yaşıyorum ama 5 aydır eşimle ayaklarımızın üstünde durmak için balikesire geldik çalışıyoruz ve Balıkesir’in Sındırgı ilcesinde ama hicbisey yok doktorlar kan tahlili yapmıyor bakmıyorlar 2 saat var Balıkesir’le aramızda iyi doktor var mıdır bilmiyorum
Gizomemo Nis bel ağrım ve kasık ağrım hala var ağrıyor ya normal mi acaba birde çalışıyorum Allah’tan çok yormuyorum kendimi oturarak iş yapıyorum elime telefon arama yapıyoruz hergun ama bel ağrım ve kasık ağrım çok oluyor birde dün gece sanki karnım yara olmuştu kabuk tutmus gibi bı acı vardı anlamadım ne olduğunu neden oluyor acaba
Zehraumut Gizomemo kuzum Balıkesir merkeze gidebilirsen eğer Atatürk şehir hastanesine git tuğba seçkin keçecioğluna git karı koca aynı ordalaşr odaları karşılıklı çokta iyi doktorlar
Zynp-1 Canım benim ki adetten 4 gün önde azıcık bi leke olarak geldi koyu kahve kesildi ertesi gün 2 damla geldi ertesi gün 1 Damla geldi sonra bitti bende adetimden 33. Günü test yaptım direkt çift çizgi çıktı sende eğer adetine varsa birkaç gün sabret
Nis Gizomemo normalde adet bir gn bile gecse kanda cıkıyor ama doktorlar en iyi sonucu adetin gecmesinden 11. Günü baz alıyor
Zynp-1 Gizomemo ben 3 gün sonra yapmıştım ama doktorlar erken diyo 10 gün bekleyin diyor ama kimse beklemiyodur:)