Batım 9’u ama daha test yapmadım. Evde testim olsa belki bir umut yapardım ama çıkmaz bence diye düşünüyorum. İlk gebeliğimi reglim birinci günü erken gebelik testi ile öğrenmiştim. Maalesef iki aylık düşük oldu. Üstünden altı ay geçti bekliyorum. Umarım bu ay olur. 🥺