Ladyss bsranur123 benim 9’u bat. Yarın kan vercem. Bu ay rahim filmi çektirdim o yüzden var mı yok mu çok merak ediyorum ❤️
Zehraumut Gul616161 kız benim de kasım 7 si yarın erken gebelik testi yapıcam yapmıştım test silik çizgi çıkmıştı ama emin olamadım ya beklemek çok zor
Aselyusra bsranur123 bat 8-9 kasımda 2 Kasım erken değil mi zaten test için. Ben yarın vermek için bile erken mi acaba diyorum
bsranur123 Gul616161 ben seni. Postunda gördüm kuzum bence bana var gibi geldi ya insllah hayırlı haberlerini bekliyorum 🤗
bsranur123 Ladyss ayniymis beklenen bat tarihimiz 9 u sen yumurtlamayi nezaman gördün yarin haber var bana olur mu kuzum ben ayin 2 sinde kan verdim negatifti
Ladyss bsranur123 canım 26 ekimde yumurtlama oldu. Üzerinden 10 gün geçti varsa çıkar umarım🙏 Haber veririm
bsranur123 Ladyss kac cikti kuzum benimde 22 ekimde yumurtlma olmustu 2 kasimda kan verince 2 cikti . Senin bugun kacinci günün ki belki kana gecmemistir bensen baya sonra görmüşsün yumurtlamayi
Ladyss bsranur123 aynen 🥺 insan merak ediyor ama. Sende belirti var mı benim iki gündür belim baya ağrıyo
bsranur123 Ladyss vala kuzum regl belirtim var gibi beklentim sıfır sivilcelendim reglime az kaldi normaldede oyle olur zaten birde goguslerim hassas degil ama tas gibi yani regl olcagim zaman gibi 🥺🥺 maleeefkiii bu ayda beklentim yok