Duygunur007 allahım yüzünü güldürsün inşallah canım. Bende üç gün önce 6. Haftama yeni girdiğimde muayene oldum doktorum kese var bebek yok bu büyük ihtimalle boş gebelik dedi perşembe günü tekrar gel göremezsek kürtaj dedi. Bende ne yapacağımı şaşırdım o günden beri 😔