Zeynepkycan 10+2 bu zamana kadar hiç mide bulantısı yaşamadım benim gibi olan annişler varmı 😊 mide bulantısı yaşamayanların oğlu olur diyolar doğrumu acaba 🤔
Babyboymom Zeynepkycan canım bende hiç yaşamadım şu an 9+5 im. Ama ilkinde çok kötüydüm kızım oldu. Kızkardeşiminde hiç yoktu bulantısı ama kızları oldu ikiz 🙂 onun cinsiyetle bir alakası yok. Tamamen hurafe 🙂)
Hemsireanne35 Zeynepkycan keşke öyle birşey olsaydı 😂 ama benim de erkek ve 7 haftadan 15 e kadar bulantılarım çoktu hatta haftada 2 kere serum takılıyordu. Daha bi kaç gündür iyiyim. Onlar hurafe gerçekten. Mesela tatlı yersen erkek olur da yanlış ben tatlıdan tiksiniyorum şu an
Ebrar Zeynepkycan canım cinsiyetle alakası yok bence ben 33 haftalıgım oglum olacak ilk başta çok bulantı çektim bünye meselesi bence
Btl_ozn 22+4 haftaligim hic yaşamadım şükür kızım olacak nasipse bence hamilelikte yaşananlar kişiye ozeldir herkesin hamileligi farklı geciyor ben anneme cekseydim yanmistim 9 ay kusmuş
Zeynepkycan Btl_ozn benim annemde öyle olmuş korktum bende öyle olurum diye ama allah'a şükür hiç bişey olmadı 😊
fdmozcmn Btl_ozn aynı ben gbiymişsşn o zaman bnmde annem 9 ay kusmuşş bn bir kere kusmadım cok şükür 😊😊
Elfgny Çok rahat gebelik geçirdim bir kere bile kusmadım başım bile dönmedi😂 oğlum olucak 38 haftalığız 😍
Zeynepkycan Elfgny bend aynıyım hiç bişey yok Hatta bazen şüpheye düşüyorum hiç bişey olmayınca 😄 bakalım 6 hafta sonra belli olacak 🙏
Zeynepkycan [bilinmeyen] ne kadar doğru bende bilmiyorum 😄 midem bulanmadı hiç dediklerim erkek olucak o zaman diye cevap veriyo 😄 sağlıklı olsun da kız erkek fark etmez ama merak ediyorum dahada çok var öğrenmeme 😑
Nurarslan Zeynepkycan bu 3.gebeligim 22haftalik hamileyim.cok rahat hamilelik geciyorum.hic bulanti kusma bas donmesi yasamadim.cok skür kizim olucak💕2.bebegimde kiz tam tersi 9ay kustum cok kotu gecti gebeligim.her bebek farkli oluyor bence💕💕
Zeynepkycan Hndntrk o bendede oluyor canım kendimi biraz yorunca falan ağrı yapıyo hemen normal sanırım
Zeynepduru Ben 34+1 hamileyim hic midem bulanmadi ama kizim olcak o konuda annenin hamileligine benzer diyolar ama bilemiyorum artik
Zeynepkycan Zeynepduru annem 9 ay boyunca sürekli midesi bulanmış ayağa dahi kalkamıyomuş ben korktum onun gibi olurum falan diye ama tam tersi oldu 😄
Meltem19 Sizler kutsanmış hamilelersiniz kızlar kıymetini bilin😂8.haftada bulantı başladı 12. Haftadan beri hergun kusmam oluyo 14 olduk daha bitmedi . İnşallah böyle gider gebelik dönemleriniz zor çünkü😫😫
Zeynepkycan Meltem19 ay inşallah gider böyle 😊 rabbim kolaylık versin canım inşallah çok uzun sürmez bulantıların