Muj
Genelde bebeklere hiç su vermeyin çünkü anne sütünde yeterince su var bebek ordan su ihtiyacını karşılıyor diyorlar fakat eskiler hep su verirmiş sarılık olmasın diye, suyun yerini hiçbir şey tutmaz diyorlar. Benim babam da susuz bırakma sakın arada çay kaşığının ucuyla ver bir kaç yudum dedi. Çok kızsam da onların tecrübesine güvenerek su verdim bir kaç damla. Çok şükür sarılık olmadı. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum ben de🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Araştır istersen canım.