E_rcimkara E_rcimkara keseni Zln2152 istersen farklı bir hastaneye git diğer keseyi görmüştüm onda yola sac daha oluşmamıştı ama farklı bir doktor görün istersen inşallah herşey o güzel gönlünce olsun🫶💗
Zln2152 E_rcimkara inşallah güzelim inşallah 🙏 farklı doktora da gideceğim canım perşembe buna tekrar gidecem bakalım ne diyecek ondan aonra özele gidecem
Esma-99 Betulakarr sağlıkla gelsin inşallah keseyi gördüğünüzde içinde bebişide görmüşmüydünğz acaba yoksa sonra mı gördünüz
Betulakarr Esma-99 yok kuzum sonra gördüm ☺️ keseden 10 gün sonra hatta sans eseri kalbini duyduk doktor dedi bir gün önce gelseniz kalbini duyamazdiniz diye ☺️ çok romantik bir an kese küçük bebiş yok denecek kadar minik dedim herhalde kese boş doktor anladı kalp atışı sesini verdi hayatimda ki en güzel andı rabbim her isteyene nasip etsin 🥲🤍
Esma-99 Zln2152 bende seninle aynı durumdayım canım ya keseyi gördük ama içinde bebiş yok şuanlık stresliyim acaba boş mu dolacakmı beklemek çok yıpratıyor insanı
Zln2152 Esma-99 öyleyse görünmemesi normal canım senim doktorun bakınca en azından haftayı bile demiş benimki birşey demeden kürtaj diyor
Esma-99 Zln2152 evet okudum senin yazdıklarınıda bu çok saçma şuan bebek yok geç döllenme olabilir haftaya tekrar bakalım dedi hiç boş gebelik falan bahsetmedi ben biraz evhamlandım doktorumuz ne strese soktu ne ümit verdi bekleyip görücez bence sende biraz bekleyip başka doktora gidebilirisn
Zln2152 Esma-99 bende öyle yapacağım canım o günden beri stres içindeyim zaten. Perşembe günü çağırdı bakalım ne diyecek özele de gideceğim
Avukathanimm Adabay1310 kan vermeye devam etmenize gerek yok ki :) iki günde ikibuçuk kat artış olmuş. Sağlıklı bir hcg artışı bu. Son adet tarihinden itibaren 5 hafta sayıp doktora gidip bebeği henüz görmesen de keseyi görebilirsin ❤️
Adabay1310 Avukathanimm inşallah canım haftaya Perşembe gidecem nasip olursa inşallah keseyi görebilirim çok sağol :) bir de ben doktora sormadan folik asit aldım başladım bir sakıncası olur mu sence
Avukathanimm Adabay1310 yok en iyisini yapmışsın, ben de doktora gitmeden başlamıştım, doktora gidince de ben zaten folik asite başladım demiştim, çok iyi yapmışsın demişti.
Ozlemtanirr 3.kez doktora gittiğimde keseyi gördük ve beta istemedi normal mi sizce bundan sonra bakmıcak mı
Adabay1310 Avukathanimm teşekkür ederim hakkını helal et canım inşallah Rabbim bizi evlatlarımiza evlatlarımızı bize bağışlasın
Esma-99 Betulakarr ya çok güzel bi rabbim herkese bizede nasip etsinn bu cuma bende gidicem sabırsızlanıyorum