Adabay1310 Snmdlbr inşallah canım çok teşekkür ederim şu an uygulamaya göre 5 haftalık gösteriyor persembe gitsem kese görünür mü sence
Adabay1310 themom_ Allah hayırlı eylesin inşallah canım biz galiba erken öğrendiğimiz için değerin düşük olmasından panikledik senin değerlerin nasıl
themom_ Adabay1310 ben de adetime 4 gün kala 30 ile öğrendim sonra 2 günde bir bhcg yaptırdım 30-78-181-366 ile devam ediyor. Bugün de test versem mi bilemedim yani mantıksız da geliyor vermek :) Allah hayırlısını ve sağlıklısını versin insallah sağ salim gelsin bebişler 🫶🏻♥️
Dilan_ylmz Kızlar bugün tuvaletimi yaparken peçeteye kahverengi leke geldi ilk defa geldi bı sıkıntı var mıdır korktum biraz ama internette yerleşme kanaması diyor kırmızı gelmediği sürece ara ara kahverengi gelebilir diyo ama sizde yaşadınız mı
Sinem94 themom_ sizinde güzel artmış tekrar kan vermeyin 1 hafta veya 10 gun sonra kese için gidebilirsiniz
Adabay1310 themom_ maşallah değerlerin güzel artmış canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🙂ya benim gözümü korkuttular kimisinin 48 saatte 3 kat falan artıyormus onu duyunca korktum ama burdaki yorumlardan sonra içim rahatladi çok şükür
ffatma1 Kizlar bende tup bebek yaptrdim dun test gunumdu kanim 22.9 cikti sevineyim mi uzuleym mi bilemedm artarmi ki
themom_ Adabay1310 yok yok için rahat olsun kuzum benim de iki kattan fazla arttı sonra normal hızına geldi herkesin vücudu farklı birbirinden birçok arkadaşım çok düşük betalar ile öğrendi şimdi kucaklarına almak üzereler 😍☺️ Allah’ın izni ile biz de görürüz insallah 🙏🏻
Adabay1310 themom_ inşallah canım Allah razı olsun hakkını helal et çok iyi moral verdin bana Rabbim evlatimizi bize bağışlasın
E_rcimkara Zln2152 biz bugün 6+0da gördük kalp ile birlikte canım ne oldu sen görebildin mi birde fotoğrafını ekler misin bir bakalım
Zln2152 E_rcimkara yok kuzum ya bende 6+0 da muayene oldum vajinal muayene etti bebeği göremedik bu boş gebelik dedi perşembe günü tekrar çağırdı gel göremezsek kürtaj dedi valla ne yapacağımı şaşırdım. Son gittiğimde fotoğraf vermedi kese boyunu bile ölçmedi 5+3 günlük olan foğrag var atayım istersen
E_rcimkara E_rcimkara keseni Zln2152 istersen farklı bir hastaneye git diğer keseyi görmüştüm onda yola sac daha oluşmamıştı ama farklı bir doktor görün istersen inşallah herşey o güzel gönlünce olsun🫶💗