Nerminn bide şeyi sorucam ben 2.5 yıllık evliyim ve çocuk istiyoruz muayene de olduk eşimle tahliller de yapıldı hiçbir sorun gözükmüyor olmamasi için tedavi süreci nasıl oluyor ben şimdi gitsem doktor direk aşılama mi der yoksa çatlama iğnesi falan mı der acaba onu merak ediyorum