Nerminn Merhaba kızlar 2018 de 27 haftalık oğlumu kaybettim ogğnden beri hamile kalmadım pco dan dolayı ekim 26 da aşılama oldum sizce ne zaman test yapmalıym ümitsizliğe kapılmak istemiyorum 1 yumurtam yanıt verdi iğnelere 😢
-Eflatun- Nerminn önemli ollan kaç yumurta olduğu değil bir tane olsun ama sağlam olsun ben aşılamanij 12. Günü test yapmıştım genelde 14 diyorlar ama 7-8 kasım gibi test yapabilirsiniz bence
_Hill_ Nerminn genelde varsa 12.gün silikte olsa çıkıyor ama kesin var demek için 14.gün yapılan testler doğru sonuç veriyor.Ben 12.gğn yapmıştım silik çıkmıştı test çok hassasmış 2.3 çıkmıştı değerim ama yükselmedi.Şimdi aklım olsa 14.günden önce yapmazdım.1 defa aşılama oldum oda tutmadı canım.İnşallah senin bebişin sıkı sıkı tutunsun sana 🤲🏻😊
dthealthy Nerminn bende senin gibi canım geçen sene mayısta 29haftalık oğlumu kaybettim bende de pco var aşılama oldu benimde 6ekimde çok şükğr şimdi ikizlerime hamileyim inşallah senin de vardır dua edicem 🙏🤲🤲
dthealthy Nerminn ben 12.günde lekelenmem vardı adetmi oldum derken yine de test alayım ona göre hareket edeyim dedim pozitif çıktı çok şükür inşallah devam eder gebeliğim 🙏sağlıkla alırız kucağımıza yavrularımızı🙏🙏
Nerminn İnşallah canım rabbim hepimize sağlıkla hayırlı evlatlar nasip etsin aratmasın zor gerçekten 🤲
Asyabuse Allahım isteyen tüm çiftlere nasip etsin 🙏🏻 ben ikinkere aşılama oldum ilki tutmadı ama ikincisi bana iki evlat verdi 21 haftalık olduk oğluşlarla darısı size 🌸 evde test hiç yapmayın direkt hastanede kan verin ben 13. Gün yaptırmıştım 😇
Nerminn Asyabuse teşekkür ederim bilgi için benim bu tutmazsa doktorum tüp brbek dedi vucdum ilaçlara tepki vermiyor diye inşallah çarşmba günü yaptırcam bende 14 gün oluyor belrti falan bişey hissettinizmi
Asyabuse Nerminn canım inanır mısın hiç belirtim yoktu hatta test yaptırdığım gün o kadar karın ağrım oldu ki regl olucam sandım. Ve tüm hamileliğim de belirtisiz geçti ne bulantım ne bişeyim oldu. Hiç belirti arama vücudunda o sadece insanı yıpratıyor ben ilk aşılama da hamile gibi belirti yaşadım psikolojikmiş tabi 😂 hayırlı haberler alıcaksın inşallah 🙏🏻
Nerminn dthealthy ay inşallah sizde bir melek annesisiniz inşallah ikizlerinize sağlıkla hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin allahım inşallah olumlu sonıc alırım brnde 🤲
Aselyusra Nerminn aşılama tarihlerimis aynı. Birlikte etakip edelim mi. Bana doktorum 8 kasım test yap demişti. Ama zaten çatlatma iğnesini pazartesi gece yapmıştım bu durumda 8 veya 9 adet olmam lazım öyle yazıyor nette. Am anormalfe 11 inde bekliyordum
Nerminn Aselyusra olur cnım ben çarşmba günü yptırıcam kan testi 14 gün olmuş oluyor bende grcen ay 12 sinde adet olmıştum ama bu ay 16 gösteriyor takvimde
Aselyusra Nerminn kan mı vereceksiniz yoksa kaset test mi. Benim şu an adet belirtilerim başladı. Karın ağrısı göğüs ağrısı. Sivilce hatta mide bulantısı baş dönmesi bile var o da olurdu nadiren adet öncesi bende
Nerminn Aselyusra kan vericem canım emin olmak için bende şuan öyle bişey yok ama hayırlısı hakkımızda artık rabbim hayırlısıyla versin bizede bebiş 🤲