Patito__
Teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun. Allah bir daha yaşatmasın.
Bende Rahim ağzı yetmezliği var.
İyi bir doktor buldum bu en önemlisiydi bence.
14.haftada erkenden Rahim ağzına dikiş atıldı. Hamileliğim boyunca dikişle ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım. Sanki dikiş yok gibiydi. Çok şükür çok rahat geçirdim.
Çok fazla ilaç ve iğne kullandım. Saatlerine çok dikkat ettim.
Bol bol su içtim, hasta olmamaya çalıştım.
Bir de sık sık crp değerime baktırdım,
Enfeksiyon ihtimaline karşı.
İyi olduğundan emin olduğunuz bir doktor bulun ve yola onunla devam edin mutlaka.
Rabbim size de kavuşmayı nasip eder inşallah.
Biz 7.yılımızda kavuştuk oğlumuza 🧡
Hala inanamıyorum bazen.