Pijamaskeliler
Önce sizin sağlığınız önemli tabi ki 🙏
Ama doktorlar haftalardır olumsuz konuşuyor ve bebeğinizin kalbi de hala atıyor, direniyor maşallah. Doktorlar gördüklerini söylüyor ama her zaman da onların dediği gibi sonuçlanmayabiliyor. Mucizeler olabiliyor.
İnşallah sizin bebeğiniz bir mucize olur da hayata tutunur.
Rabbim onu size bağışlasın 🙏🙏
Ben de serklajlıyım, ilk bebeğimde serklaj yapıldıktan bir hafta sonra suyum geldi, bebeğim çok sağlıklıydı ama sancılar başladı, dikişi almak zorunda kaldılar.
Çok şükür ki az da olsa bebeğinizin suyu var ve büyüyor.
Allah büyük. Benim içimden bir ses bebeğinize sağlıkla kavuşacaksınız diyor, öyle hissediyorum 🙏🙏🙏