Zehross03 amin güzelim amin benimde işte belirtiler den anlıyorum geçen ay anlamıştım ondan önce de anlamıştım vücudumdaki değişiklikleri hissediyorum geçen ay adetime 3 kala erken gebelik testi yaptım anında çıktı kaseti peşine yaptım hemde akşam yani gene çıktı kan verdim değer 48,9 du sonra kimyasal olduğunu anladım neyse diğer gebeliğimi de adetimden beş güm gecikince yaptım testi hamile olduğumdan emindim 3 aylıkken kalbi durdu şuan da iki tane test yaptım işte bugün kaset test biri belli belirsiz çıktı testin etrafında kırmızılıklar vardı diğerinde ful kıpkırmızı dı 3 damla koydum yani 😂 bozuktu onlar ya dandikti eşim almış ne beklerim 😂😂 şimdi geçen ayki yaptığım testlerin aynısını aldım birisi prodoctor biri freely