Arkadaşlar merhaba. Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim. Tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Kürtaj olalı altı ay oluyor bu ay ve ne gelen ne giden var yumurtlama günlerini değerlendiriyoruz ama hamile kalamıyorum benim gibi olanlar var mı? Sizler kürtajdan sonra hamile kalmak için neler yaptınız? Cevaplar için şimdiden teşekkürler ☺️