mrskorkut Ne kadar şanslısınız eşi yanında olan gebe arkadaşlarım 🤗🙏🏼 Ben eşimi 20 günde bir görüyorum aşersem bile yanımda olamadığı için çok üzülüyor Diyorum olsun buna da şükür 🤗 Sadece aşerdiklerimden birini henüz yemedim umarım birşey olmaz 🙈🤣