Ben ilk ciddi ciddi benzinlikte satılan sandviçler var ya ondan aşermiştim 🙈 sinirim de bozulmuştu hatta neden onu aşerdim başka bi şey aşermedim diye😂😂 aşerdiğim şeyi yiyene kadar ölecekmişim gibi hissediyorum, bekleyişler boğazıma düğümleniyor çok garip bir durum gerçekten 🙈 bir keresinde sürekli aldığımız yerden bi tatlı istemişti canım sipariş verdik telefon üstünden fakat kalmadığı için iptal olmuştu. Bir ağlamalar bir kırgın hissetmeler ki böyle bi şey görmedim daha önce nasıl utanmıştım o an 😂🙈🤭