EbruEgemen1123 Meryem12 afiyet olsun çok faydalıymış mantar baştan zararlı gibi insan çekiniyo ama değilmiş onu öğrenince daha çok yedim bende yarasın yavrularımıza💕
Tbrk EbruEgemen1123 helal olsun cnm nlck alir yeriz. Valla yiyince mutlu olcgin kesinde migde yanmani bilemem😁
Yusufaras EbruEgemen1123 ilk hamileligim ve cok istedim asermek bole ama hic asermedim ya sinir oluyorum esime nazlanim falan ama yok 28 haftadan sonra aseren varmi ya 😁😁😁😁
Tbrk Yusufaras bnm canim cogu zaman biseyler istiyor yanu😀 ama cildirmiyorum yemek icin sanirim asermek degil benimki
Mervenur001 Ben 6 hafta tiksinmeye basladim 11+3 deyim ve hala tatlidan kekten pastadan inanilmaz tiksiniyorum.Ama normalde yemeden duramadigim en sevdigim seyler sadece suan normal tuzlu filan yiyebiliyorum nezaman istahim acilicak bilmiyorum ☺
scl Mervenur001 aynı senin gibiydim canım bende ikili taramada erkek dedi doktorumuz yarın netleşecek. 😌 12. haftadan sonra İştah açılıyo vetatlı yiyebiliyosun yani bende öyle oldu 😂 tatlıdan tiksinen ben 12. Haftamdan sonra yiyebildim çıkarmadan 🙈😋 73 ile hamile kaldım 66 ya düştüm ilk haftalar bişi yiyemediğimden şuan azar azar alıyorum kilo 😌
Mervenur001 Tbrk 12 hafta gidicem ozeldeki doktorum gel belli olur dedim Allahim saglikli eli ayagi duzgun versinde insallah erkek hissediyorum Bende 😊
Yusufaras Tbrk ne guzel bende oda yok 😊😊 bole yaparim degisik seyler agzima surmem ya bir tane 2 tane birsey gorsem ole istemem esim benden cok aseriyor habire canim sunu cekti soyleyelim mi alalim mi hamile o mu ben mi belli degil ya 😁😁
Obsesifk EbruEgemen1123 benim canım ilk kfcden twister dürüm çekmişti o an almamıştı bende avucumu yalamıştım 😒😒 tabii sonra bir trip bi surat hala almadı bende daha hazır şeyler yiyemiyorum zaten 20. Haftadayız
Mervenur001 Tbrk bu arada boyuma gore kilom iyiydi bide bi okadar hizli kilo aliciyim bi okadarda hizli kilo vericiyim bu yuzden cok sansliyim 😊
sevilayumitozdemir EbruEgemen1123 oho ben neler neler istedim valla gecenin bir vakitleri ne istediğini söylemiyimde canın çekmesin eşini uğraştırmayalım 😂 utanma en güzel zamanlar aşermek benim çok hoşuma gidiyordu, hala canım birşeyler istediğinde çok şükür bulmaya çalışıyor herkes 😊😊
EbruEgemen1123 sevilayumitozdemir bi eşim var gurbet ellerdeyiz biz 😅 isteklerim kısıtlı olmalı uğraştırmak istemiyorum onu da canım bişeyi iyice istemedikçe.
zehracinar EbruEgemen1123 canım kuru fasulyeden başka bişey istemiyor,kahvaltıda olsa yine yerim valla 😂midem bulandığı zaman bile kuru fasulye yiyebilirim 🤤
sevilayumitozdemir zehracinar ilk kez kuru fasulye aşereni duydum 🙄 iyi Allahtan zor bulunmıcak birşey değil 😊😊😊
EbruEgemen1123 zehracinar ya bugün benim de canım istedi akşam ıslamalıyım 😂 aklımdaydı fasulye şimdi yazdığını görünce dedim kesinlikle yapmalıyım 🙈 afiyet olsun yarasın 😍
EbruEgemen1123 sevilayumitozdemir bende ilk kez duydum kuru fasulyeyi ama sağlıklı ne güzel ya vitamin olsun inşallah herkesin her yediği 🙏🏻
BebegimiBeklerkenN Burda yazarak belkide daha çok can çektiricez ama bende yaş ceviz ve patates közleme aş erdim
EbruEgemen1123 BebegimiBeklerkenN biz de yaş cevize goz derler o mu canım? Canımızın istemesi başka aşermek daha bi başka sanki ya 😅 köz pattis diyince aklıma kumpir geldi bende ona hasretim burda nerde bulcam kumpir bulamam ki
Mervenur001 scl suan mide bulantisi yok ama tiksinme tatliya kokuya karsilik istahimin acilip deli gibi yemesini özledim ne yalan soylim ☺
sevilayumitozdemir EbruEgemen1123 Ah kıyamam ellere hep onlar çekiyor hormonlar falan epey uğraştırıyoruz zaten 😂😂😂😂😂