@“Angel276250” 4.haftamdan 14.haftama kadar igne vurulurak geldim ilk kayınvalidem vuruyordu sonra ben kendi kendime yapmaya basladım ama 3 gün damara denk getirdim farklı farklı yerlerde nasıl becerdiysem şırıngaya kan geldi kan aktı şişti morardı hemde nasıl sonra tekrar kayınvalideme bıraktım şuan devam ne kanama ne şişme ben stres yapıyodm dedm kendi kendime korkma yani bende cok sıkıntı yaptm korktum ama kuruntuydu hic bişey olmuyor sadece tenin mosmor oluyor elinden geldiğince sakin olmaya calıs igneyi yaparken korkma halen karnımdan devam