Tweety3437 hsns ilk ay günde 1 tane attım fayda etmedi kendiliğinden çatlamasını bekledik 2 ay günde 2 tane attım bide çatlama iğnesi vuruldum bekliyorum şuan doktorum 15 gün test yaptır dedi bakalim nasip kısmet 😊🤲
hsns Tweety3437 yok bana çatlatma iğnesi önermiyo fazla yumurtam olduğu için çoğul gebelik riski olabilir dedi o yüzden ilaçla büyütmeye çalışıyoruz hayırlısı olsun inşallah güzel haberlerini bekliyoruz 🤲
hsns Bfduam ya canım beni yanlış anlama da sen daha önce gebelik geçirdin mi ? Geçirmediysen bunları sorman normal de anlayamamanın sebebini anlamadım.. tabiki her şeyin doğal olmasının iyi olduğu kadar gebeliğin de doğal yoldan olması iyi. Umarım anlamışsındır 🤷🏼♀️😐
Bfduam hsns doğallığı kıyaslama komik olur zaten onu kast etmemiştim canım. Ignenin yan etkisi tercih edilmemesinde bi sebep vardir diye düşündüm. Yoksa tabiki dogal olanla, hormonu kimse kıyas yapmamalı zaten.