papatya-0 bu konuda net bir bilgim yok bana klomen veren doktorum prof tu üniversite hastanesinde ona çok güveniyordum bilgili bir doktordu ama sonrasında şehir değiştirdim özelde bir doktora başladım durumumu anlattım. Hatta ben de çok bunalmıştım yaklaşık 6 ay filan uğraşmıştık olmamıştı bebeğimiz. Özel hastanedeki doktora da söyledim yani yumurta olgunlaşıyor önerilen zamanda ilişki oluyor 2 kere 2 4 değil mi neden çocuğumuz olmuyor diye o da bana tabiri caizse sistemin böyle işlemediğini her şey mükemmel olsa bile gebelik şansının %15 olduğunu her ay arttığını sabırlı ve sakin olmam gerektiğini söyledi. O ay gerçekten psikolojik olarak kendimi hazırlamıştım olacağına ikna olmuştum ve oldu. Sanırım her şey stres yapmamakla ilgili en azından bende öyle oldu. Kusura bakmayın çok uzun oldu 😅