Ne güzel erken farkedilmiş. Ben 16 haftama girdiğimde normal doğumla bebeğimi aldılar. Kordonu kestikten sonra hareketi durdu. Yaşıyordu yani ama beyne kan gitmediği için sol tarafı mosmordu. Doğum kanalına atmış kendisini. Rahim tutmamış. İnşallah sağsalim kucağımıza alırız. İkinciye hamileyim henüz kontrol edilmedi 12.haftadan sonra ölçmeye başlayacaklarmış