Canım benim de detaylı da öğrendim 25 di erken her hafta kontrol ve progestan başlandı günde 2 kere akşam 22 haftadan 30. Haftaya geldim kullandım hala devam ediyorum şuan 3 üzerine çıkmış erken doğum riski kalktı ortadan rahim ağzı uzamaya devam ediyor. Yani hiç korkma sadece doktor bana ağır kaldırmak ağır ev işi yapmak poşet taşımak vs yasak dedi 37. Haftada bırakırız dedi bende başta çok taktım kafaya ama herşey güzel olacak diye düşün ❤️