Sevgii19 Özel’e gidiyorum, özel tercih etmemin sebebi, gebelikten önce devlet Hastanesi’ne gittim enfeksiyon vardı kadın hastalıkları bölümüne gittim, derdimi anlatirken bile beni dinlemiyor, insan yerine koymuyor, tersliyor. 2 farklı hastaneye, 2 farklı doktora gittim ikisinde de aynıydı ve maalesef ki hastane pisti.