Ben doktorumu sevdiğim için devleti çok istiyorum ama hem temizlik açısından hem de devlette gece doğum yaparsan nöbetçi doktor oluyor ya denk gelmemesinden korkuyorum, açıkçası özeli saçma buluyorum ama sunduğu ilgiyi de çok beğeniyorum, yani açıkçası çok kararsızım 😂