Ssari1903 yani bu doğum yapılan devlet hastanesine göre değişiyor ama geneli kötü tabi bazı insanların şansına iyi doktor iyi ebe denk gelebiliyor. Benim de bi arkadaşım özel de muayene kontrol oldu doğum zamanı üniversite hastanesine gitti o parayla başka bişey alırım diye ve deliler gibi pişman oldu öyle kötü muamele görmüş ki bir sürü kesmişler oturamıyordu dikişlerden bende doğumum bi travma kaldı oradaki insanlardan dolayı diyo keşke para gitseydi de özel de yapsaydım diyor