Sebahat42 kabızlık yuzunden iki gun hastanede yattm ilaclarla serumla zor yaptm dusun erken riskim oldugu icin lavman da yaptrmadı doktor tetikler diye neler cektim neler bide gaz sancisiyla kariştimi rezil oldum hastanelerde kabizlik cok kotu Allah yardmcin olsun