elifiii Sebahat42 bir bardak süte 3 kuru incir koyun, sabah incirleri yiyin. sütü dökün. ama bol su ve lifli posalı şeyler tüketin. bol su için. Hamilelikte kabızlık gerçekten cok can sıkıcı. Olmadı dr duphalac verebilir.
mucizemizibekliyoruzz Sebahat42 doktoruza söylerseniz hamilelerin kullanabildiği kabızlık ilaçlarından verir
Polo Sebahat42 bilmeden birşey keşfetmiş bulundum 😅 Gün içinde en az dört yada beş adet mandalina ye. Ve mümkünse en azda 3 litre su iç. Hemen mideyi bozuo ama kıvamlı sağlıklı bozmadan bahsediyorum ☺️
esmaozan elifiii sütü neden dokuyor canm bn ozellikle sutuyle yiyordum incir tatlisi derler hatta guzel oluyor gunah kiz dökmesin süt bagrsagi calistirr 😊😉
esmaozan valla zeytinyagindan tut kayısı suyundan incirli sütune kadar yaptm 36.ci haftam ve hala kabızım rahat rahat tuvaletimi yapmk istyorum arrk arkdas ya anlyorum seni ama fazla ıkınmak iyi dgl kabizken doktoruna söyle kabizlik icin ilac verir canm
elifiii esmaozan dahiliye doktorum öyle söylemişti, sütü kesinlikle dök diye. Mayalandıgı için olabilir. Düzenli devam edince işe yarıyor. Ama şekere dikkat.
ardengunes Sebahat42 ben de de vardı kabızlık onun etkisini bilmiyorum ama gece yatmadan süte bebe büskivisi koyup yiyorum 1 haftadır bilmeden çokta iyi geldi gerçekten dene istersen 😊
esmaozan Sebahat42 kabızlık yuzunden iki gun hastanede yattm ilaclarla serumla zor yaptm dusun erken riskim oldugu icin lavman da yaptrmadı doktor tetikler diye neler cektim neler bide gaz sancisiyla kariştimi rezil oldum hastanelerde kabizlik cok kotu Allah yardmcin olsun
landarch81 Sebahat42 Duphalac diye bir şurup var doktorunuza sorun onaylarsa onu kullanabilirsiniz. Benim de sindirim sistemim hep sorunludur. Hamilelikle daha da kötü hale geldi. Bu şurubu içip bol bol su içmeniz gerekiyor. Birkaç saat içinde etki ediyor. Ama tabi ki doktorunuza danışarak kullanın. Bunun yanımda süt içemediğim için kefir içiyorum bir süredir. O zamandan beri sindirim problemim düzeldi neredeyse. Onu da deneyebilirsiniz. Kayısı incir hiçbirşey etki etmiyordu bana.
Firdevsyilmaz Sebahat42 14 15 16. Haftalarda kabızlık normal görünüyor bn imki 15.hafta da başlayıp 18 de bitmişti 4 hafta kadar cektim kuru kayısı yedim ve bol su tükettim kurtuldum cok şükür
MelisHayal Duphalac surup canım gece yatarken 1 dolu kapak doktorum vermişti hala kullanıyorum 14. Hafta başladım heralde suan 23. Haftadayım
GamzeCan Sebahat42 canımm arkadasımda olmustu herseyi denediysen en iyisi doktoruna danıs o ilac vercektir onunla düzene giriyor