Bende çift rahimliyim bebek bir rahimde diğer rahimim boş bundan önce erken doğum yaşadım olumsuz geçti sonrasında histereskopiyle biraz genişletildi rahimlerin şuan tekrR hamileyim bende iğne ve progesteron kullanıyorum ve sürekli dinleniyorum ayakta durmamaya çalışıyorum inşallah bebeklerimizi kucağımıza sağlıklı şekilde alırız