Der_0 anladım canım bende de bir rahim ikiye bölünmüş halde sag rahmim boş sol rahimde de oglusum var 27 haftalığım herhangi bir ilaç bir kanama asla kullanmadım sadece ilk başlarda hamile kalmak icin hastaneye gittigimde ameliyat ile düzeltiriz iki Rahmi birleştiririz öyle hamile kalırsın denildi ben çok şükür kabul etmedim doğal yollarla hamile kaldım sendeki kanama acaba iki farklı rahm olup onun büyüklüğünden mi kaynaklanıyor çünkü bende biri ikiye bölünmüş ay çok tuhaf degil mi ya😣