adennlilith1 ben 27. Haftamdayım 58 kilodan 71 kiloya çıktım her bünye aynı olmuyor kayınvalidem hamileliklerinde 30ar kilo almış doğumdan sonra gidiyor hepsi. Etrafımda da çok kilo almışsın diyenler oluyor hamileyim yani napim diyete mi gireyim 2 öğün yemek yiyorum ve inanın öyle kilo alacak bir şeyler de değil yediklerim dikkat ediyorum. Her vücut farklı işte bence normal yemenize devam edin ve kafanıza takmayın. 3. Trimester zaten kilo alınan bir dönem yani bir tık daha kilo alabilirsiniz ve bence bu çok normal. Bebeklerimiz sağlıklı olsun da kilo alınır verilir gerisi problem değil.