Tugba6336 Teste doktorum gerek olmadığını söyledi covid belirtileri değil soğuk algınlığı dedi bende yaptırmadım ama ben ilaç kullanmadan grip atlatabilen biri değilim malesef şimdide ilaç kullanmadığım için atlatamiyorum sanırım ama ben yinede kimseyle görüşmüyorum maskesiz hastaneye zaten gitmiyorum