Kızlar 36+2 haftalık gebeyim. Boğaz ağrısı öksürük ve burun tıkanıklığım var. Baş ağrısı da ekleniyor buna. Hastaneye gidip test vermeye de korkuyorum. Covit değilken kovit olacam diye 😔 eşim de de aynı belirtiler var. Onda dün ateşi 39 dereceye kadar yükseldi