Babylovebaby Bende manisa dayım baya hissedildi 5.1 olmuş son dakika deprem yazın çıkıyor sayfada da Allah’ım hepimizi korusun gece olması daha çok korkutuyor insanı umarım bir daha yaşamayız 5.kat bir de oturduğum yer kaçma şansın yok yani kendi canımı geçtim küçük oğlum var Allah korusun 😕