4.9diyorlar ama yere yakınlık nedeniyle çok daha siddetliydi kesinlikle 😔Umarım herkes iyidir 🤲Ben de bucadayim birkac ambulans gidip geliyor ama çok şükür şuan can mal kaybı yokmuş ama heralde panikleyip korkan çok 😔Allah’ım beterinden korusun herkese gecmis olsun canlar❤️