Gahha kesinlikle kesme aşaması çocuktan çocuğa değişiyor onu bir başta söyleyeyim. Ben şöyle yaptım kızım anne sütü haricinde mama almadı 24 aylıkken kesmeye karar verdik gece çok uyanmaya başlamıştı. Bir gün vermeyelim dedik babası falan oyaladı ve sonra yine aklı memeye geldi asla unutturarak olmayacağını anladık . Öğrenmesi lazımdı banyoya gittim göğüslerimin ucuna yara bandı yapıştırdım geldim gösterdim göğüslerim yara oldu doktor artık emmesin dedi çok acıyor falan dedim sonra kendini yerden yere attı tabi sonra kabullendi ay yaramı oldu falan dedi 1 hafta boyunca gitti geldi yarayı kontrol etti ve öğrendi o kadar kolay olduki hala çok şaşıyorum benim kızım çok düşkündü çok ama 2 günde öğrendi