Bende ilk kızımı 2 yaşında kestim, 1 hafta önceden sürekli sen artık büyüdün daha fazla yemek yemn gerekiyor benim sütüm seni doyurmuyor falan filan söyledim😆 baktım olmuyor sirke sürdüm kokusunu duyunca ağzına bile almadı orda bıraktık. İlk bir hafta çok ağladı çünkü emerek uyuyordu. Ama alıştı. Belki doğru bir yöntem değil ama son zamanlarda saat başı uyanıyordu geceleri. Sende bebeğine göre bir yöntem bul