Kizlar merhabalar bende buranin klisesinj kullanarak baslayim bende dogurdum geldiimm 🤩🤣
Oncelikle benim ilk dogumum sezeryan oldugu için, buda planli sezeryan olacakti. 39+0 a yani 17 kasıma doğum için gun almıştım. Dün uc gece boyunca duramadigim kasintilsr icin eve en yakin ilce acile gittim, bana napabilirim benden ne istiyorsun diyen pratisyen hekime karaciger enzimlerimin takipte kalinmasi gerektigini söyledim, ben oyle diyince evet bi bakalim haklisin dedi. Sonuclarda bisey çıkmadığını söyleyip parol verdi gonderdi, ben adama kaşıntı diyorum adam bana parol veriyor diye sinirlendim sonra eve geldim sezeryan gunu almak icin anesteziye verdigim tahlillerle karşılaştırdim. Referans degerini asmamis ama degerlerim 2 katina yükselmişti. Halamin kizi var sağlıkçı, ona attim abla boyle boyle yukselmis kasintimda hic bir hafifleme yok dedim. Bana karsilasabilecegim riskleri söyledi, esimi calisiyordu bu arada, annemi aradim boyle boyle diye annemde gerekirse gelip biz alalim sabahi bekleme sehir hastanesine gidelim, tedavisi varsa tedavisine bakarlar yoksa zaten haftasini doldurmus sayilir sezeryane alir dedi. Esimi aradim esimde annenlerin gelmesi bi saat bi saatte gitmesi surer uzun surer beni bekle ben gelince gidelim dedi, yada kuzenimi gondereyim esiyle seni biraksinlar ne kadar cabuk o kadar iyi dedi. Sehir hastanesine gelip kadin dogum acilinde ki doktora olayi anlattim. Gercekten de yukselmeye baslamis seni yatirmayi düşünüyorum dedi. Tamam hocam dedim, yani seni doguma da almam gerekebilir dedi bende bebegimin ve benim sagligim nasil iyi olacaksa oyle yapilsin size guvenerek buraya geldim dedim. Yatisim yapildi tekrardan safra asitlerine bakildi sabah 8 de muayene edildim perinatoloji uzmani tarafindan kolestaz tanısı kondu. Beni aldilar dogumhaneye götürdüler, orada serumlarim nstlerim cekildi en sıkıcı kısım orasıydı kahvalti yaptigim icin 6 saat acıkmam beklendi, bu sirada telefon almama izin verilmedi🥺 ailemle görüşemedim, sadece bir kez anneme haber vermek kapiya çıktım haber ettim, hemsirem gayet guzel ilgilendi. Ben onun dediklerine guvendim onlar l benim dedikelrime güvendi 😍 saat 1 de beni ameliyat haneye aldilar orada vucuduma batikon sürüldü, gerekli anestezi evraklarimi imzaladım, spinal anestezi istedigimi soyledim onlarda zaten spinal vereceklerini belirtti. Gerçekten de soylenilen kadar varki o ignede hicc bisey yok. Sedyeye oturdum belimden igneyi yaptilar, once belimde bi sicaklik hissettim sonrasi ayaklarimda yanma ve karincalanma hissettim. Beni sedyeye yatirdilar, ekg tansiyon aleti nabiz ölçer bagladilar. Anestezi hekimi basimda oturup benimle sohbet etti, bana olabilecek belirtileri söyledi, sormak istediklerimi ona sordum dokunmalari hissediyorsunuz ama oyle normal bi dokunma değil hissetmemeye yakin bisey yani, hani dişe morfin vurulur yanagimizda hic bisey hissetmeyiz ya onun gibi Gerçekten cok daha hissiz. Kesilmeleri hissettim diyen yalan söyler bence sadece yanik gibi bi koku savruldu ben gormedigim icin basladiklarini bile anlamadım 😄 birden o ses yukseldii oglumun sesi 😍 bu sirada ya 10 dakika gecti ya gecmedi o kadar pratikti. Oglumu gosterip giymeye götürdüler temas etmek istediğimi söyledim, giydirince getirip yanagima koydular. Benim dikilserim bitene kadar agladi elini emdi, cok acikmisti çünkü… sonra beni ameliyat hanenin icinde baska bir odaya alip bizi isittilar Gerçekten usumustum ve omuzlarim titriyordu, bu yuzden de tansiyonum düşüyordu , beni isitip tansiyonumu normale donderdiler bizi servise aldilar ben bi sedyede oglusum bi besikte dönüp dönüp ona bakiyordum bizi tasimaya yardim eden hemsire kiz korkma kimseye caldirmam peşindeyim getiriyorum dedi. Oylelikle odamiza çıktık. Aksam 10 a kadar bekledim serumlarim sondam cikarildi annem ve temizlikci abla uzerimi giydirdi ilk kalkis Gerçekten zordu. Ilk sezeryanim hoyle degildi ama bi anlik biseydi. Bi kez kalktim oturdum ikinciye kalktim iki uc adim iki uc adim seklinde iki uc kez kalktim. Su icebilirsin dendigi andan itibaren 1.5 2 litre sivi tukettim seruma gerek bile kalmadi. Yavas yavas kendim kalkiyorum ama annem hep yanimda tutmaya hazir bekliyor. Bebegimi sık sık emzirmeye calisiyorum ama beyfendi uyanamiyor 😄😄 sehir hastanesimiydi ozel miydi derken iyi ki de sehir hastanesi tercoh etmisim dedim. Gerçekten ilgileri alakalari gayet iyiydi tek skntimiz cok kalabalik oldu sansimizdan yanimizda bi tane daha bayan var. Ama benim icin sknti degil perdeyi cekiyoruz ziyaret saatinde esim ve babam geldi, ablam kardeslerim sirayla geldiler. Büyük ogljmu göremedim onu cok özledim bensiz ksldi oda kardesinide merak ediyor ama simdi babasiyla kaliyor 😄
Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz musait oldukca cevaplarim 😍 sevgilerimle herkese mutlu dogumlar dilerim ❤️