Sumeyyeabdi ilk nst de sifir sanci. Bugun bir hafta sonra gittim 9 ile basladi 50 ye kadar cikti 2 kere. Doktorum var sancin ama dogum olacak kadar degil haftaya gel bakalim acilma yoksa konusucaz dedi. Direk suni verip canini da yakmak istemiyorum burada senin psikolojin ve sen onemlisin dedi. Sen iyi olursan her turlu dogum iyi gececek gerek sezeryan gerek normal dedi 😊