Evet hanimlar, 38+2 den selamlar 🖖
Haftaya son muayenemiz olacak muhtemelen cunku 14 kasima kadar dogurturum dedi doktorum. 10 kasimda son muayenem.
Acilma yoksa sezeryan, acilma olmasi icinde 10 kasima kadar egzersiz yapacagim.
Ne yaparsak yapalim kendi kaderiyle gelecek ama normal dogum icin uğraşacağım.
Nst de sancilarimiz guzel, 2 kere sanci cikti.
Sizler ne durumdasiniz 🌺