Zln2152 ben 2 tane test yaptım pozitif çıkınca 2 gün sonra doktora gittim kese gözükmedi… belki dış gebelik dedi belki de daha çok küçük olduğu için görünmüyordu… ya da boş kese … emin olmak için kan alındı… hastahanede n eve geldik SMS ile kan sonucu geldi hemşire arkadaş var ona gönderdim baktı… 100/100 hamilesin dedi değerlerin yüksek iyi bir doktorun takibinde kal dedi…. pazartesi tekrar hastaneye gittik yani 3 gün sonra bu sefer gözüktü… o sira da 6+1 di ..yani 5+5 gozukmemis oldu … içinize ferah tutun ben o iki gün delirmek üzereydim dış gebelik kurtajina kadar izlemiştim… ama çok şükür hersey yolunda şuan 9+3 …. Insallah senin de hayırlı haberini alırız 🤲