1prensannesi__ canım ben normal liptonun poşet çayı olandan içiyordum ilk başta düzenli içmedim iki gün üst üste içince cuma gecesi Nişanim geldi Nişanımin geldiğini fark edince hemen duşa girdim sıcak suyla duş aldım belime falan tuttum ertesi güne kadar devam etti öğlen gibi sancılarım başladı düzenli bir şekilde ikindi gibi hastaneye gittim açılmam 3 cm olmuştu eve geldim duş aldım yemek yedim hafif kanamam olunca tekrar gittim açılmam 6 cm olmuştu hastaneye gitmeden bir kaç tane hurma yedim saat 7 gibi yatışım yapıldı 11 de oğlumu kucağıma aldım kusura bakmayın biraz geç cevap verdim anca vakit bulabildim